پروپوزال­بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

دسته:­مدیریت­
بازدید:­1­بار­
فرمت فایل:­doc­
حجم فایل:­169 کیلوبایت­
تعداد صفحات فایل:­24­

پروپوزال رشته مدیریت­و در قالب ورد و قابل ویرایش

­

قیمت فایل فقط 35,000 تومان

خرید

­

پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

رابطه بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه­ برای خریدار آن می باشد.

­

بیان مسأله­اساسی تحقیق

­

با پیدایش تجارت الكترونیكی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، كمابیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفته­اند. با این وجود، نفوذ تجارت الكترونیكی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانكداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانكداری الكترونیكی بیش از آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچاراند برای بقا خود وکاهش هزینه ها خدماتشان را­ به صورت الکترونیکی ارائه دهنداما به نظر می­رسد این خدمات چنان که باید وشاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمینۀ عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیكی ، مشخص گردید که نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند می توانند بر­ استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی تأثیر­ بسزایی داشته باشند. در واقع این دو عامل سبب افزایش اعتماد مشتریان می شوند و اعتماد متغیری است که در پذیرش بانكداری الكترونیكی نقشی بسیار حیاتی دارد. با گسترش شبکه اینترنتی و روی آوردن مشتریان به این پدیده به منظور رفع نیازهای خود ، برای شرکتها این فرصت بوجود آمده که از طریق خدمات نوین اینترنتی مشتریان بیشتری را جذب کنند . از طرفی شدت گرفتن رقابت میان شرکتهای ارائه دهندۀ خدمات از طریق دنیای مجازی باعث شده که شرکتها بیشتر به دنبال حفظ مشتریان موجود خود باشند تا جذب مشتریان جدید این امر سبب شده که مفاهیمی همچون بازاریابی رابطه مند و نشان تجاری شرکت در این زمینه مطرح شود ، چرا که در دنیای وب دیگر ارتباطات چهره به چهره مطرح نمی باشد و میزان اعتماد مشتریان است که در تصمیمات خرید مشتریان و استفاده آنها از خدمات اینترنتی تعیین کننده می باشد [Lin,210:16-34­&­Lu].

در این میان، خدمات مختلفی از طریق این ابزار قدرتمند ارائه شده است كه یكی از آنها، خدمات بانکداری می­باشد كه عرضه اینترنتی این خدمات، مزایای زیادی برای بانك ها و مشتریان آنها دارد.

بانكداری الكترونیكی عبارتست از ارائه اطلاعات و خدمات اصلی بانك از طریق وب. این خدمات دست كم شامل مشاهدة صورتحساب، گزارش تراكنشهای قبلی حساب، و انتقال وجوه به حسابهای دیگر در همان بانك است[باقری،1387].

همانطور که اشاره شد ، حفظ و نگهداری مشتریان مهمتر از بدست­آوردن مشتریان بوده و ایجاد ارزش برای مشتری عامل مهمی برای حفظ مشتریان محسوب می­شود[Weinstein,2002:68-259].

بنابراین بانکها باید به دنبال استفاده از ابزارهایی مانند بهبود نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند باشند که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و در صورت ممکن به جذب مشتریان بالقوه نیز بپردازند

[Lin,210:16-34­&­Lu] .

این تحقیق به دنبال پاسخ به این پرسش است که " بین بازاریابی رابطه مند و نشان تجاری شرکت با­ استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی چه رابطه ای وجود دارد ؟ "

اهمیت و ضرورت تحقیق

این تحقیق به شناسایی «رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با­ استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی » پرداخته است. علت اصلی انجام چنین تحقیقی، ارائه معیارهایی برای ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی بوده، به طوری که بتوان با ایجاد مزیت رقابتی در شرایط و صنایع مختلف خدماتی از آن بهره جست.­­ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق به اهمیت نشان تجاری در راهبردهای بازاریابی شرکت ها و نقش آن در جذب، نگهداری و پشتیبانی از مشتریان برمیگردد. نشان تجاری نقش راهبردی و مهمی در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات مدیریت راهبردی شرکتها دارد....

پروپوزال رشته مدیریت

فهرست مطالب­پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل­روش­(میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 35,000 تومان

خرید

­

مطالب مرتبط:

­

­
­
­
­




امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابیدسته:­بازاریابی و امور مالی­
بازدید:­11­بار­
فرمت فایل:­docx­
حجم فایل:­629 کیلوبایت­
تعداد صفحات فایل:­212­

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول

­

قیمت فایل فقط 125,000 تومان

خرید

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

­ ­­­ فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه­ برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

سهم عوامل بازاریابی,ضریب هزینه بازاریابی,بازاریابی , زعفران ,بازاریابی زعفران,بازاریابی گیاهان دارویی

بیان مسئله

امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد.­با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزار الکترونیک و فناوری‌های نوین بنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحت تأثیر قرار داده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود.

­­ امروزه در غرب، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خدماتی مفهوم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌نماینداهمیت و جایگاه استفاده از اینترنت در استراتژی‌های بازاریابی توسط اکثر شرکت‌ها پذیرفته شده و بازاریابی اینترنتی اکنون، عنصری اصلی در بازاریابی مستقیم به شمار می‌رود و می‌تواند برای یک بازار انبوه از مشتریان نیز استفاده شود (استوارت، آدام،­2001­) افزایش رقابت، تغییر محیط‌های کسب و کاری، جهانی سازی و پیشرفت فناوری ارتباطی و اطلاعاتی از جمله تغییرات مهمی هستند که صنعت بازاریابی را نیز وادار به تغییر نموده‌اند.تقاضا برای خدمات و کالاها، به سرعت در حال تغییر است و به طبع آن رفتار مشتریان این گونه خدمات و کالاها نیز به سرعت در حال دگرگونی استبا تغییرات انجام گرفته در سلیقه و نگرش مشتریان، استراتژی‌های جدیدی برای جذب مشتری و حفظ مشتریان کنونی ضروری می‌نماید که این استراتژی‌ها می‌بایست در سیستم بازاریابی الکترونیکی اجرا شود.

­­ امروزه بسیاری از بنگاه‌های تولیدی در سطح جهان، خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند و با یکپارچه شدن اقتصاد جهانی، کشور ما نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؛ لذا در بلند مدت چاره‌ای جز اینترنتی شدن خدمات و تولیدات وجود ندارداز سویی بخش در حال رشدی از مشتریانی که فهم تکنولوژی دارند، به وجود آمده‌اند که سیستم‌های توزیع خدمت مبتنی بر فناوری اطلاعاتی را به دریافت این خدمات به صورت سنتی ترجیح می‌دهندپاسخگویی به نیاز این مشتریان با بافت سنتی سیستم‌های بازاریابی آسان نیست و ایجاد زمینه و در اختیار گرفتن فناوری مناسب الزامی استبا توسعه ابزار الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، بنگاه‌های تولیدی خصوصاً بنگاه‌های تولیدی محصولات کشاورزی تجاری از جمله زعفران نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بنگاه‌ها برای پیشبرد اهداف خود از روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی در راستای اهداف خود استفاده می‌کنند تا بتوانند با تنوع در خدمات و ارائه آن به نیازهای روز مشتری پاسخگو باشند.

بنابراین تولید زعفران در شرایط فعلی ایران، علاوه بر این که می‌تواند به ارز آوری صادرات غیر نفتی کمک کند، به دلیل نرخ بیکاری بالا و با توجه به اینکه در تولید زعـفران نیاز به کار فـراوان است، برای کشـور و استان خراسان جنوبی فعالیتی بس کارساز تلفی می‌شود. خراسان جنوبی به علت شرایط اقلیمی ویژه‌اش، پتانسیل بالایی در زمینه تولید زعفران داشته به طوری که بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی حدود 36000 نفر بهره بردار در 14000 هکتار از اراضی این استان زیر کشت این محصول به تولید زعفران مشغول می‌باشند و از این میزان زمین 49 تن زعفران در سال 1388 تولید کرده و با این مقدار تولید بعد از استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب تولید زعفران محسوب می‌شود.

اما وجود مسایل و مشکلات مختلف در زمینه‌ی تولید، فراوری زعفران و نیز توزیع و بازاریابی آن باعث گردیده که به رغم کیفیت مرغوب این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن، زعفران ایران وضعیت مناسبی در بازار جهانی نداشته باشد (ترکمانی، 1379) و محصول زعفران ایران عمدتاً توسط واسطه‌ها با قیمت اندکی از کشاورزان خریداری شده و به صورت فله‌ای به خارج از کشور صادر می‌شود. که در این زمینه زعفران و بازاریابی زعفران تغییرات اساسی را می‌طلبد، یکی از راه کارهایی که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد و به صادرات زعفران ایران سر و سامان دهد بازاریابی الکترونیک می‌باشد و با توجه به اینکه زعفران یک محصول صادراتی و تجاری محسوب می‌شود بازاریابی الکترونیک می‌تواند بسیاری از مشکلات زعفران کاران را حل نموده و تا حدی می‌تواند دست دلال‌ها و واسطه‌ها را در خرید و فروش زعفران کوتاه کند.

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.

1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟

2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟

4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

6- آیا امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

اهداف تحقیق

پژوهش حاضر اهداف ذیل را دنبال می‌کند :

­

هدف کلی

امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.

­

اهداف اختصاصی

  • بررسی ویژگی‌های فردی و حرفه‌ای افراد مورد مطالعه.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون زیرساخت‌های فناوری‌های نوین و بازاریابی اینترنتی در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون دسترسی به موقع خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت.
  • بررسی چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت.

­

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران , فناوری‌های نوین بازاریابی , بازاریابی محصول زعفران , بازاریابی زعفران , زعفران خراسان جنوبی , زعفران ایران ,بازاریابی الکترونیکی,بازاریابی اینترنتی,فناوری های نوین,بازاریابی زعفران,مدل های تجارت الکترونیک,بازاریابی الکترونیکی زعفران,صادرات زعفران , امکانسنجی استفاده تاکید اینترنت

­

­

قیمت فایل فقط 125,000 تومان

خرید

­

مطالب مرتبط:

­

­
­
­
­




امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 27 تير 1394 | 13:57 | نویسنده : گلی | بازدید : 62

دانلود آهنگ جدید

­

دانلود آهنگ جدید­داریوش به نام پرستش

دانلود آهنگ جدید و زیبای داریوش به نام پرستش

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

­

داریوش

­

­

دانلود آهنگ جدید داریوش­ به نام پرستش

­

دانلود آهنگ جدید داریوش­به نام پرستش با دو کیفیت متفاوت

­

منبع :­دانلود آهنگ جدید

­
­




امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 27 تير 1394 | 13:53 | نویسنده : گلی | بازدید : 58

دانلود آهنگ جدید

­

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی­به نام­اما

­

دانلود آهنگ جدید­سینا حجازی به نام اما لینک مستقیم

­

­
دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام اما دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

­

Sina-Hejazi-Amma-C

­

­

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام اما

­

­
دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام اما دو کیفیت متفاوت

­

­
sina hejazi – amma

­

­
منبع :­

­

دانلود آهنگ جدید

­

­

­

­




امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 27 تير 1394 | 13:38 | نویسنده : گلی | بازدید : 57

­

­

* اگر در زمینه فروش مشکل دارید ؟

­

اگر­در زمینه­استخدام بازاریاب­مشکل دارید؟

­

اگر­در زمینه­استخدام­فروشنده مشکل دارید؟

*­اگر­در زمینه­آموزش بازاریابی­به کار کنان خود مشکل دارید؟

­

*­اگر در زمینه ارائه خدمات خود به مشکل برخورد نمودید؟

­

* اگر بهترین جنس یا خدمات را در اختیار دارید ولی نمی توانید آنرا به قیمت دلخواه خود بفروش برسانید؟

­

* اگر دوست دارید جزوء یکی از فروشندگان میلیاردرهای دنیا باشید باتوجه به اینکه 85% میلیاردرهای دنیا کارخود را از بازاریابی و فروش شروع کرده اند؟

­

افرادی که در زمینه­بازاریابی­­،­مدیریت فروش­،­فروشندگی­،­آموزش تیم فروش­،­کارشناس فروش­و یا بهر نحوی از عناوین که در­زمینه فروش

در سطح کشور ایران زمین فعالیت دارند خرید جزوه ذیل برای آنها­حتما"­پیشنهاد می شود :

­

­

عناوین و مطالب جزوه به شرح ذیل می باشند :

1.­ترس از فروش حضوری

2.­جملات ذهنی تیم فروش

3.­پاسخ به اعتراضات مشتری

4.­سرفصلهای بازاریابی و فروش

5. روشهای متقاعد سازی مشتری­

6. راههای ساده برای نفوذ در قلب مشتری

7. آموزش عملی اصول و فنون موفقیت در فروش

8. روشهای جلوگیری از دور زدن منشی ، فروشنده و یا شریک­

9. روشهای جمع بندی آنی جلسه و قطعی کردن فروش و منجر به قرارداد نمودن آنی

10. روشهای ایجاد هوش هیجانی در ذهن مشتری بمنظور دست زدن به خرید آنی و احساسی­

11. جلوگیری از دور زدن تمامی پروسه های فکر کردن مشتری اعم از داشتن شریک ، جابه جائی مکان ، مشورت کردن و ...

12. روشهای انداختن قلاب ذهنی به ذهن مشتری که دقیقا مطالب شما دلالت برروی رگ خواب مشتری و دغدغه های آن نماید.

13. روشهای ارائه پیشنهاد رد نشدنی در حد 3 ثانیه تا 3 دقیقه که در ذهن طرف مقابل آنچنان موضوعی متصور شود که فقط یک ابله این پیشنهاد را رد می کند

14. روشهای تصویرسازی ذهنی برروی ذهن مشتری و ایجاد فضای خلاء جنس یا خدمات شما در ذهن آن که با این روش بار روانی از بعد روانشناسی برروی ذهن مشتری نقش بسته و بدون فکرکردن به قیمت جنس یاخدمات شما سریعا آنرا بخرد.

15. و ... بسیاری از مطالب و موارد دیگر که در زمان امروزی باتوجه به رقابت تنگاتنگ روشهای فروش که واقعا کار بازاریابی را دچار مختل نموده به طوری که فروش برخی محصولات و خدمات را غیرممکن نموده است.

­

­

لازم به توضیح می باشد که این جزوه حاصل دسترنج حدود 3 سال بازاریابی اینترنتی ، تلفنی ، نامه نگاری ، پخش تراکت ، ارسال اس ام اس و حضوری در سطح شهرهای تبریز و تهران توسط تیم ما بوده که باپای پیاده کوچه به کوچه این شهرها رفته و به اکثر صنف ها مراجعه نموده و با مشکلات و دغدغه ها و اعتراضات مشتری از نزدیک آشنا شده و عملا" وارد گود میدان عملیاتی اجرائی شده و سپس تمامی آنها را توسط تیم مجرب موسسه بررسی کرده و بعد تک به تک راه حل های آنها را مجدد تست نموده و بازخورد مطلوبی گرفتیم .

­

­برای اولین بار جزوه کاملا" بومی سازی شده مختص فروش و بازاریابی در سطح شهرهای کشور عزیز ایران زمین

­

­ این جزوه بنا به درخواستهای مکرر و تاکیدهای فراوان مشتریان عزیز به 3 نسخه تقسیم بندی شده است :

­

نسخه مقدماتی به مبلغ ­17.000 تومان می باشد.

نسخه پیشرفته به مبلغ ­47.000 تومان می باشد.

نسخه حرفه ای به مبلغ ­97.000 تومان می باشد.­

­

­

­اشانتیون موسسه برای خریداران نسخه حرفه ای جزوه :

­

1. چنانچه خریدار محترم بازاریاب ، فروشنده ، مدیرفروش و ... باشد این امکان وجود دارد که بعد از خرید جزوه ، مراجعه ­حضوری به دفتر موسسه یا با تماس تلفنی برخی از راهکارهای مهم در قالب پیشنهاد رد نشدنی به آنها ارائه گردد که تاثیر شگفت انگیزی در ارتقا شغلی و فروش بازاریاب محترم خواهد داشت.

2. چنانچه خریدار محترم صاحب صنف یا مدیر شرکت یا مدیرآموزش تیم فروش و ... باشد این امکان وجود دارد که بعد از خرید جزوه ، مراجعه حضوری به دفتر موسسه یا با تماس تلفنی مشاوره یه ربع در جهت متمایز شدن آنها از رقبا و افزایش جذب مشتری به صنف یا مدیریت محترم ارائه گردد.

­

برای خرید و ­دانلود کتاب بازاریابی­به سایت­مشاوره­مراجعه نمایید.

­

منبع:­http://seea.org.ir

­




امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
,

­­

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

­

­

بازدید:­1­بار­

­

فرمت فایل:­docx­

­

حجم فایل:­629 کیلوبایت­

­

تعداد صفحات فایل:­212­

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول

­

قیمت فایل فقط 125,000 تومان

خرید

پایان نامه بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

­ ­­­ فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه­ برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

­

­

سهم عوامل بازاریابی,ضریب هزینه بازاریابی,بازاریابی , زعفران ,بازاریابی زعفران,بازاریابی گیاهان دارویی

­

­

بیان مسئله

امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد.­با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزار الکترونیک و فناوری‌های نوین بنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحت تأثیر قرار داده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود.

­­ امروزه در غرب، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خدماتی مفهوم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌نماینداهمیت و جایگاه استفاده از اینترنت در استراتژی‌های بازاریابی توسط اکثر شرکت‌ها پذیرفته شده و بازاریابی اینترنتی اکنون، عنصری اصلی در بازاریابی مستقیم به شمار می‌رود و می‌تواند برای یک بازار انبوه از مشتریان نیز استفاده شود (استوارت، آدام،­2001­) افزایش رقابت، تغییر محیط‌های کسب و کاری، جهانی سازی و پیشرفت فناوری ارتباطی و اطلاعاتی از جمله تغییرات مهمی هستند که صنعت بازاریابی را نیز وادار به تغییر نموده‌اند.تقاضا برای خدمات و کالاها، به سرعت در حال تغییر است و به طبع آن رفتار مشتریان این گونه خدمات و کالاها نیز به سرعت در حال دگرگونی استبا تغییرات انجام گرفته در سلیقه و نگرش مشتریان، استراتژی‌های جدیدی برای جذب مشتری و حفظ مشتریان کنونی ضروری می‌نماید که این استراتژی‌ها می‌بایست در سیستم بازاریابی الکترونیکی اجرا شود.

­­ امروزه بسیاری از بنگاه‌های تولیدی در سطح جهان، خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند و با یکپارچه شدن اقتصاد جهانی، کشور ما نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؛ لذا در بلند مدت چاره‌ای جز اینترنتی شدن خدمات و تولیدات وجود ندارداز سویی بخش در حال رشدی از مشتریانی که فهم تکنولوژی دارند، به وجود آمده‌اند که سیستم‌های توزیع خدمت مبتنی بر فناوری اطلاعاتی را به دریافت این خدمات به صورت سنتی ترجیح می‌دهندپاسخگویی به نیاز این مشتریان با بافت سنتی سیستم‌های بازاریابی آسان نیست و ایجاد زمینه و در اختیار گرفتن فناوری مناسب الزامی استبا توسعه ابزار الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، بنگاه‌های تولیدی خصوصاً بنگاه‌های تولیدی محصولات کشاورزی تجاری از جمله زعفران نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بنگاه‌ها برای پیشبرد اهداف خود از روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی در راستای اهداف خود استفاده می‌کنند تا بتوانند با تنوع در خدمات و ارائه آن به نیازهای روز مشتری پاسخگو باشند.

بنابراین تولید زعفران در شرایط فعلی ایران، علاوه بر این که می‌تواند به ارز آوری صادرات غیر نفتی کمک کند، به دلیل نرخ بیکاری بالا و با توجه به اینکه در تولید زعـفران نیاز به کار فـراوان است، برای کشـور و استان خراسان جنوبی فعالیتی بس کارساز تلفی می‌شود. خراسان جنوبی به علت شرایط اقلیمی ویژه‌اش، پتانسیل بالایی در زمینه تولید زعفران داشته به طوری که بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی حدود 36000 نفر بهره بردار در 14000 هکتار از اراضی این استان زیر کشت این محصول به تولید زعفران مشغول می‌باشند و از این میزان زمین 49 تن زعفران در سال 1388 تولید کرده و با این مقدار تولید بعد از استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب تولید زعفران محسوب می‌شود.

اما وجود مسایل و مشکلات مختلف در زمینه‌ی تولید، فراوری زعفران و نیز توزیع و بازاریابی آن باعث گردیده که به رغم کیفیت مرغوب این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن، زعفران ایران وضعیت مناسبی در بازار جهانی نداشته باشد (ترکمانی، 1379) و محصول زعفران ایران عمدتاً توسط واسطه‌ها با قیمت اندکی از کشاورزان خریداری شده و به صورت فله‌ای به خارج از کشور صادر می‌شود. که در این زمینه زعفران و بازاریابی زعفران تغییرات اساسی را می‌طلبد، یکی از راه کارهایی که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد و به صادرات زعفران ایران سر و سامان دهد بازاریابی الکترونیک می‌باشد و با توجه به اینکه زعفران یک محصول صادراتی و تجاری محسوب می‌شود بازاریابی الکترونیک می‌تواند بسیاری از مشکلات زعفران کاران را حل نموده و تا حدی می‌تواند دست دلال‌ها و واسطه‌ها را در خرید و فروش زعفران کوتاه کند.

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.

1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟

2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟

4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

6- آیا امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

اهداف تحقیق

پژوهش حاضر اهداف ذیل را دنبال می‌کند :

­

هدف کلی

امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.

­

­

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران , فناوری‌های نوین بازاریابی , بازاریابی محصول زعفران , بازاریابی زعفران , زعفران خراسان جنوبی , زعفران ایران ,بازاریابی الکترونیکی,بازاریابی اینترنتی,فناوری های نوین,بازاریابی زعفران,مدل های تجارت الکترونیک,بازاریابی الکترونیکی زعفران,صادرات زعفران , امکانسنجی استفاده تاکید اینترنت

­

مطالب مرتبط:

­

­
­
­
­

­





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 2015-06-25T06:13:03+00:00 | : | نویسنده : گلی | بازدید : 64

در زير نظرات كساني كه قبلا با اين سايت كار كرده اند را مي خوانيد.

 

توليدي كفش مردانه: موسسه در كارهاي ارائه مشاوره سريع عمل مي كند من راضيم.


خرده فروش آكواريوم: بعد از مشاوره با موسسه روشهاي جذب مشتري و نگهداري

آنها را بخوبي فرا گرفتم.

توليدي پوشاك دخترانه: طراحي و پشتيباني وبسايت موسسه واقعا بي نظير
هست. 
فروش نقره جات : در كسب و كار من رونق و افزايش خوبي بعد از آشنايي و همكاري
با اين موسسه ايجاد شده است.
توليدي قاب سازي عكس: با دريافت و استفاده پكيچ سيستم مشتريابي از موسسه
مشتريانم درحد استاندارد زياد شده اند ممنون. 

كارخانه سنگبري و سنگفروشي: با راهكارهاي پيشنهادي اين موسسه توانستم به

فروشهاي خارج از شهر تبريز دست يابم و تنها به بازار تبريز متكي نباشم.


شما هم مي توانيد جزو بهترين فروشندگان يا بهترين بازاريابان ايران باشيد. فقط

بايد از بهترين مشاوره در زمينه كاري خود بهرمند شويد.






امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 2015-06-25T06:13:03+00:00 | : | نویسنده : گلی | بازدید : 57

خدمات مشاوره افزايش فروش موسسه صنف الكترونيك ائل دار شامل :
-شناسائي و تدوين اهداف فروش و برنامه زمان بندي دستيابي به اهداف فروش
-نظارت بر اجراي برنامه‌ي پيشبرد فروش
-بررسي دلايل كاهش مشتريان و افت فروش و از دست دادن فرصت ها در اين حيطه
-بررسي دلايل ناكارآمدي نيروهاي فروش و عدم دستيابي به نتايج فروش در سطح قابل قبول
-ارزيابي و شناسايي عوامل وفادار نبودن مشتريان و گرايش آنها به رقبا در حيطه كسب و كار 
-شناسائي و اجراي بهينه روش هاي افزايش ميزان وفاداري مشتريان 
-آناليز دلايل شكست روشهاي اجرايي در جذب مشتريان جديد و ارائه بازخورد هاي اصلاحي 
-بهبود قابليت پاسخ به نياز و سطح حفظ مشتري جهت افزايش فروش و ايجاد جريان درآمد اضافي 
-ايجاد ارتباط ، شناسايي نيازهاي مشتريان و جلب اعتماد آنها براي خريد و پاسخ بهينه به اعتراض آنها
-آموزش تيم فروش در جهت بهبود عملكرد از بعد بازاريابي و روانشناسي فروش و خود آگاهي و تعالي فردي و سازماني
-تكنيك هاي رفتار شناسي ، روانشناسي و رفتارسنجي مشتريان در فروش
-طبقه بندي انواع مشتريان و تكنيك هاي افزايش فروش به آنها در سطوح گوناگون
-طراحي و نظارت و ارائه بازخورد هاي اصلاحي بر چرخه عمليات افزايش فروش
-تنظيم روش ها و جداول پيش بيني فروش براي مديريت منابع مالي و نيروي انساني مجموعه
-تدوين و باز طراحي و ايده پردازي برنامه هاي افزايش فروش
-ارائه راهكارهاي ارتباطي و تعاملي در جهت سازي سيستم افزايش فروش
-پيش بيني فروش با روش هاي آماري و به كمك منحني عمر محصول و ...
-طراحي عمليات ستادي فروش و تعيين شرح وظايف پرسنل فروش 
-بررسي ويژگي هاي محيط هاي مختلف فروش و تاثير آنها بر رفتار فروش مخاطبين
-تدوين شرح وظايف سطوح مديريتي و مهندسي فروش ( مسئوليت ها و قوانين حيطه فوق )
-پياده سازي و بهينه سازي سيستم هاي جامع فروش در سازمان و ارتقاء نگرش مديران به اهميت نيروي انساني در اين خصوص 
-طراحي فرم هاي كنترل پروژه و فرآيندهاي فروش و استفاده بهينه از زمان و فرصتهاي موجود در جهت پيشبرد فروش
-تدوين سياست ها و استراتژي هاي فروش سازمان با هماهنگي مديران و با توجه به استعداد و توانايي پرسنل
-بررسي روان شناسي خريد و روان شناسي فروش در جهت دستيابي به بهترين نتايج در اين حيطه

شما هم اگر :

-اگر از ميزان فروش در كسب و كار خود رضايتي نداريد ...
-اگر مشتريان آنگونه كه بايد و شايد از شما خريد نمي كنند و مورد توجه آنها واقع نمي شويد و از رقباي شما خريد مي كنند ...
-اگر تاكنون روش هاي افزايش فروش به شما نتيجه لازم را در پي نداشته و رضايت شما تامين نشده است ...

جهت درخواست براي جلسه مشاوره فروش با دفتر موسسه ما تماس حاصل فرمائيد.


منبع: مشاوره





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 2015-06-25T06:13:03+00:00 | : | نویسنده : گلی | بازدید : 58

مشاوره مدياپلانينگ

شامل يك فرآيند علمي است كه از تحقيقات و پژوهش آغاز مي شود و پس از طي مراحل تحليلي به ارائه راهكار منجر مي شود. بنابراين مشاوره تبليغات بر خلاف رويه مرسوم امروزه كه منجر به سواستفاده برخي افراد غير متخصص از آن شده است فقط به معناي سخن گفتن و در باغ سبز نشان دادن به مشتريان نيست. بلكه يك مشاوره موثر تبليغات وظيفه شفاف كردن ذهن سازمان را با توجه به داده هاي آماري ، تحليل هاي علمي و مشاهدات عيني و تجربي بر عهده دارد.

مشاور مدياپلانينگ
كسي است كه بينش و دانش وسيعي در بازاريابي و تبليغات داشته باشد و با توجه به تخصص ها و دانش هاي مرتبط با تبليغات مانند روابط عمومي،‌ ارتباطات، اقتصاد،‌ جامعه شناسي، ادبيات، فلسفه، زبان شناسي، روانشناسي و بازاريابي بتوانند براي برنامه ارتباطات بازاريابي شركت به ويژه اجراي كمپين هاي تبليغات آن تصميم سازي، تصميم گيري و برنامه ريزي كند.

بر اساس آمار در كشور آلمان براي هر 13 نفر يك مشاور روانشناسي و براي هر شركت به طور ميانگين 3 مشاور تبليغات وجود دارد ولي طبق برخي از آمار در كشور ما براي هر 25000 نفر يك مشاور روانشناسي و به طور ميانگين براي هر 600 شركت يك مشاور تبليغات وجود دارد. اين بدان معناست كه شما حداقل با انتخاب يك مشاور تبليغات خبره و كارشناس ، فرصت بسيار مغتنمي را در جهت پيش قدم بودن از ديگر رقبا خواهيد داشت.

بدون شك يكي از دلايلي كه باعث اتلاف انرژي و سرمايه ها و عدم نتيجه گيري در تبليغات يك سازمان مي شود ، اجراي تبليغات بدون هدف و برنامه مي باشد كه تبليغات را به عنوان يكي از سرفصل هاي پر هزينه در تراز مالي پايان سال مبدل مي كند .

موسسه به عنوان يك مشاور ، خدمات خود را مبتني بر تحقيقات و شناخت از بازار و شيوه هاي بازاريابي ارائه نموده و در تدوين برنامه هاي تبليغاتي خود از همكاري اساتيد برجسته ايران و جهان نيز بهره مي گيرد تا علاوه بر اثربخشي تبليغات سازمان شما از طريق راه حلهاي هوشمندانه و خلاق ، ضمن بهبود ارتباطات شما با بازار هدف در جهت افزايش فروش و ترغيب مخاطبان به خريد و تبديل آنها به مشتري ، نقشي متفاوت و بسزا ايفا مي نمايد.

 

خدمات بخش مشاوره مدياپلانينگ :
-تحقيق و پژوهش و ارزيابي اثربخشي تبليغات سازمان (گذشته ، حال ، آينده )
-تدوين و ارزيابي اهداف تبليغاتي سازمان
-تدوين كمپين هاي تبليغاتي ( A تا Z )
-نظارت بر عملكرد ، هزينه و اقدامات اجرايي كليه پيمانكاران تبليغاتي در توليد و رسانه
-تشكيل كميته تبليغات سازمان و تنظيم صورت جلسات مرتبط با وظايف آن
-شركت در جلسات اتاق فكر 
-تشكيل گروه خلاقيت و توليد ايده و ايده پردازي جهت دستيابي به اهداف فروش مجموعه
-رصد فعاليت هاي تبليغي رقبا و پيش بيني و تدوين استراتژي مبارزه تبليغاتي (مديا مانيتورينگ )

-اگر از صرف هزينه اي سرسام آور و غير اصولي در بخش تبليغات سازمانتان به ستوه آمده ايد ...
-اگر احساس مي كنيد كه عليرغم وجود توانايي ها و پتاسيل هاي موجود ، سازمان يا فعاليت شماآنگونه كه بايد به مخاطبان هدف معرفي نشده است ...
-اگر تاكنون همكاري با شركت ها و مشاوران تبليغاتي براي شما نتيجه بخش نبوده و احساس رضايتي از تين موضوع نداريد ...

جهت درخواست جلسه مشاوره  با دفتر ما تماس حاصل فرمائيد.


منبع: مشاوره





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 2015-06-25T06:13:03+00:00 | : | نویسنده : گلی | بازدید : 61

مشاوره


مشاوره بازاريابي


فروشندگان گرامي كه در فروش محصولات خود به مشكل خورده ايد


حتما از سايت مشاوره كمك بگيرد تا روند فروش محصولاتتان سريع تر


شود. مشاوره اصولي سود را براي شما به ارمغان خواهد آورد.


بياييد كار را به كاردان بسپاريم و از نتيجه رضايت بخش آن لذت ببريم.





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,